środa, 30 sierpnia 2017

Informacja



Cześć,
nie było mnie tutaj długo, dlatego czuję się zobowiązana napisać do niewielkiego grona osób, które czytają tę historię.
Postanowiłam, że usunę wszystkie rozdziały oprócz „Prologu” ze względu na to, że nie do końca wyglądają tak, jakbym tego chciała. Pomyślałam sobie, że mam jeszcze trochę czasu zanim pójdę na studia i że przeznaczę go na napisanie wszystkiego jeszcze raz – powoli i na spokojnie, żeby moi bohaterowie robili to co ja chcę, a nie tak jak teraz, żeby żyli własnym życiem. Na plus będzie też to, że wtedy wszystkie rozdziały opublikuję na raz – jeden po drugim, ewentualnie w odstępie tygodnia ;)
Mam nadzieję, że poczekacie chwilę – miesiąc, może dwa. Mam kilka pomysłów, wszystko dokładnie rozplanowane i wenę jak rzadko, dlatego mam nadzieję, że uda mi się napisać to w tak krótkim czasie.
Obiecuję, że postaram się zrobić wszystko, aby historia Nialla i Margareth była ciekawa.
Pozdrawiam i życzę udanego ostatniego dnia wakacji,
Jesica x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
InginiaXoXo